Online freelancerplatform Fiverr International zal zijn eerste Super Bowl-commercial hebben tijdens de Super Bowl op 7 februari, en voegt zich daarmee bij een elitegroep van in Israëlisch opgerichte bedrijven om te adverteren tijdens een van ‘s werelds belangrijkste sportevenementen.
De jaarlijkse kampioenswedstrijd van de Amerikaanse National Football League (NFL) trok vorig jaar 102 miljoen kijkers.
“Vanuit een merk- en marketing perspectief gezien wordt het niet groter dan de Super Bowl”, aldus Gali Arnon, Chief Marketing Officer van Fiverr.
“Wij geloven dat dit een grote kans voor ons is om de wereld op een unieke en creatieve manier kennis te laten maken met Fiverr. De plek zal de kern raken van hoe Fiverr bedrijven over de hele wereld ondersteunt. We kunnen niet wachten tot iedereen ziet wat we hebben gemaakt. “
Al meer dan een decennium brengt Fiverr bedrijven in contact met ervaren freelancers die digitale diensten aanbieden in meer dan 500 categorieën, waaronder grafisch ontwerp, digitale marketing, programmeren, video en animatie.
Deze nieuwe advertentie maakt deel uit van de “It Starts Here” -campagne van het bedrijf, die in september 2020 live ging en zich richtte op kleine en middelgrote bedrijven die door digitale transformatie gingen met ondersteuning van freelancers op Fiverr.
Deze Super Bowl commercial zal Fiverr onder de aandacht brengen als een cruciale hulpbron voor bedrijven die tijdens de pandemie nieuwe zakelijke technieken en modellen gebruiken.
Het bedrijf is opgericht in Israël en heeft nog steeds een grote aanwezigheid in Tel Aviv. Als particulier bedrijf bereikte het in 2019 de status van unicorn en ging vervolgens naar de beurs.
Andere Israëlische bedrijven die hebben geadverteerd op de Super Bowl zijn Wix en Sodastream .
De Super Bowl-advertentie van Fiverr zal naar verwachting tijdens het derde kwartaal van Super Bowl LV worden weergegeven en zal gedurende de rest van het jaar campagne-uitbreidingen via marketingkanalen bevatten.
Ontvang gratis onze nieuwsbrieven!